maandag 31 maart 2008

Zuerst kommt das Fressen…

…und dann die Morall. Een waarheid als een koe, want al lang geleden leerde ik van mijn vader dat goed eten een goede invloed heeft op de sfeer en vice versa. Het is dan ook niet voor niets dat de liefde van de man door de maag gaat. Nou is het zo dat er op onze vliegschool nogal veel mannen rondlopen. Deze mannen waren niet altijd even gelukkig met het eten dat tot nu toe werd geserveerd. Derhalve was er dan ook weinig sprake van liefde tussen de dames die het eten bereidden en de studenten die het moesten opeten. Toen deze dames onlangs de prijs ook nog eens verhoogden was voor de vliegschool de maat dan ook vol en werd het contract met de dames beëindigd. Nu wonen wij, zoals bekend, op een luchtmachtbasis. Op een luchtmachtbasis zijn ook veel mannen en omdat de luchtmacht er alle belang bij heeft om de sfeer vooral goed te houden worden hun magen liefdevol gevoed. Zo komt het dat onze vrienden van Deense Luchtmacht een prima restaurant hebben hier op de basis. En gelukkig heeft het management van de vliegschool er nu voor gekozen om ook onze magen liefdevol te laten vullen door de dames van dat restaurant. Vanaf vandaag is er dus met dank aan onze Deense luchtmachtvrienden voldoende en vooral prima eten!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorry heren ik heb in een keer geen medeleide meer met jullie, als ik zo al dat lekkere eten zie............
Ieder pontje gaat door het montje.

veel liefs

Anoniem zei

Beste Martijn,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Pascal Ossendorp en ik ben momenteel werkzaam bij de LVNL. Ik hou me daar bezig met een project omtrent de nieuwe flight simulator voor de LVNL. Ik had begrepen dat jij je in het verleden had bezig gehouden met het uizoeken of het mogelijk is de flight sim aan te sluiten op de AAA. Ik zou je daar graag even over spreken als dat mogelijk is. Zou jij mij misschien even kunnen mailen op p.ossendorp@lvnl.nl
Alvast bedankt!

Groeten Pascal