woensdag 16 april 2008

Behangetje II

Gisteren (dinsdag) en vandaag stonden in het teken van de eerste zes officiële examens. Veel dank voor de vele gelukwensen die ik via dit weblog en de e-mail hieraan voorafgaand heb mogen ontvangen. Ze hebben geholpen, want ik heb alles gehaald en de helft van de groundschool zit nu dus in de pocket. Reden voor een welverdiend biertje in de mess! Omdat de laatste tijd eigenlijk alleen maar in het teken stond van studeren en ik toch wel een beetje vermoeid ben heb ik geen enkel idee hoe die gaat vallen. Voor alle zekerheid daarom nu maar vast dit bericht...
Zoals de trouwe lezer zich wellicht herinnert waren de muren van mijn kamer de laatste maanden behangen met vele wetenswaardigheden over de schone kunst van het vliegen. Dit speciale behangetje heb ik de afgelopen twee dagen weer in rap tempo verwijderd. Na ieder examen konden er weer wat papiertjes worden verwijderd en mijn kamer is nu maar een kale bedoeling. Omdat ik het zonde vond al deze kunstwerkjes weg te gooien heb ik ze maar op de muur in de hal van onze barak geplakt. Iets dat snel navolging vond bij mijn klasgenoten…


Oh ja, voor degenen die benieuwd zijn naar de resultaten: Mass & Balance 91%, General Navigation 96%, Meteorology 97%, Human Performance & Limitations 98%, Radio Navigation 98% en Air Law 99%. Dat betekent dat ik bij de meeste vakken niet meer dan één of hooguit twee fouten heb gemaakt, maar daarmee is mijn gemiddelde (96,5%) nog steeds niet het hoogste van de klas. Die eer viel te beurt aan klasgenoot Guido. Guido jongen, van harte proficiat!

7 opmerkingen:

Karsten Becker zei

Dus nu worden er blote meiden aan de muur gehangen :D

Unknown zei

:-))) super, congratulations! gr Lili

Unknown zei

:-))) super, congratulations!!! gr, Lili

Unknown zei

Well done!!

Betekent dit een pitstop NL dit weekend? Ik rij morgen naar huis vanuit de UK en ben vrijdag en zaterdag op Terlet! Dinsdag weer weg!

X Hilde

Anoniem zei

Inderdaad een indrukwekkend behangetje! wellicht een leuk idee om op de markt te brengen ?

Maar geweldige resultaten man!
Gefeliciteerd.

Groeten uit Utrecht

Daan.

Anoniem zei

Hai Martijn,

Gefeliciteerd!!Kei goed gedaan!
Misschien tot het weekend,dan proosten we op de resultaten,

x steef en de groeten van paul

Anoniem zei

Hallo Martijntje, even een bericht uit de USA. gefeliciteerd met het behaalde succes!!! Tja had ik dan wat anders verwacht? Toppie, super etc. Op naar het volgende onderdeel. Liefs van een ziek CJ meisje uit Wichita, daarom even tijd om het sociale contact te onderhouden. Even geen SIM helaas. Yvetje. Oh ja en dat eten ziet er inderdaad stukken lekkerder eruit!!!!