zondag 13 april 2008

Examenstress

Vanaf het moment van terugkeer van het hier onder beschreven overheerlijke weekend in Parijs hebben mijn klasgenoten en ik niet meer dan één jammerlijke dag in een klaslokaal doorgebracht. De helft van deze dag zat ik ook nog eens in het vliegtuig naar Nederland en terug. De rest van de afgelopen weken hebben we vooral besteed aan het diep wegduiken in de spelonken van onze barak om ons te begraven onder de studieboeken. Voor dat laatste leent de middle of Danish nowhere zich natuurlijk uitermate goed, iets anders is er immers toch niet te doen! Gevolg? Wel, naast dat ik een beetje het gevoel heb wereldvreemd te worden, denk ik dat het met de voorbereiding voor de nu rap naderende examens wel goed zit. Komende dinsdag en woensdag is het zover en zullen we zien of alle voorbereidingen daadwerkelijk hun vruchten gaan afwerpen. Maar ik kan op dit moment eigenlijk niet zeggen dat ik word geplaagd door examenstress. Of misschien toch? Tsja, het is maar hoe je het bekijkt. De stress die ik op dit moment voel? “Schiet nou toch eens op met die examens, ik word gek van die barak!”

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes met je examens Martijn!

Groet,
Sander

Anoniem zei

Lieve Martijn!

Heel veel succes met je JARs!!
Ik duim voor je!!

Liefs Hilde