donderdag 9 oktober 2008

Verliefd

Een jaar of vijf geleden stapte ik de hangaar op mijn geliefde vliegheide Terlet binnen en voelde mij als door de bliksem getroffen. Plotseling stond er een dame voor mij die mij diep in mijn hart trof. Haar ranke taille, haar zeer wulpse rondingen en haar lange, slanke benen deden mij spontaan verblinden. Met stomheid geslagen heb ik haar die dag diverse malen met mijn begeerlijke blik gadegeslagen. Voor mij was alles ineens duidelijk, deze dame begeerde ik als geen ander en ooit, ooit zou ik haar moeten bezitten! Deze ontmoeting was kortstondig en hoewel ik nog vaak aan haar heb gedacht is het tot op heden nooit meer tot een weerzien gekomen. Wel heb ik nog enkele malen één van haar even zo wonderschone zusters ontmoet, maar ook met hen is het nooit tot een nadere kennismaking gekomen.

Hoewel ik sinds deze bewuste dag heb bezworen nooit meer zoveel van een andere dame van haar kaliber te houden is het onmogelijke toch gebeurd. Vorige week maakte ik voor het eerst nader kennis met een dame die ik gedurende mijn verblijf hier in Denemarken al diverse malen heb zien staan. Hoewel zij mij qua uiterlijk gedurende al die tijd niet was opgevallen raakte ik afgelopen week, tijdens onze ontmoeting enorm van haar onder de indruk. Haar stabiele persoonlijkheid en de formidabele kracht waarmee zij de wereld bevlogen achter zich laat, maar vooral het gemak waarmee zij zich aan mijn lust laat onderwerpen hebben mij diep in mijn hart geraakt.

Wellicht bent u nu met stomheid geslagen. Tot voor kort las u op dit weblog regelmatig hoe gezellig ik het met mijn Lautje heb en nu dit... Maakt u zich echter vooral niet ongerust. Hoewel ik Lautje ooit ook met een zelfde soort ontmoeting, in de zelfde hangaar op de zelfde door mij zo geliefde vliegheide Terlet leerde kennen gaat de eerste strofe van deze liefdesverklaring niet over haar. Ik meen ook met enige zekerheid te weten dat er wat Lautje betreft geen bezwaren zijn dat ik er een relatie opnahoud met hetzij de dame uit de eerste, hetzij de dame uit de tweede strofe. De dame uit de eerste strofe luistert namelijk naar de naam RF-5 en is net als haar even zo fraaie zussen RF-3 en RF-4B een zogenaamd motorzweefvliegtuig. De dame uit de tweede strofe heet Piper 28 Arrow, een type vliegtuig waarop ik vorige week woensdag en vandaag voor het eerst vloog en waarvoor ik sindsdien zeer warme gevoelens koester en met wie ik de komende maanden nog veel spannende avontuurtjes hoop te beleven. Maar het moge duidelijk zijn, bovenaan staat er nog altijd maar één en dat is mijn Lautje!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat jammer nu dat er al een poosje geen verhalen meer zijn.

Komt er nog een vervolg of is er iets bijzonders gebeurd?

Kees.