dinsdag 26 februari 2008

Behangetje

Afgelopen weekend hoorde waarschijnlijk tot één van de saaiste die ik ooit heb meegemaakt… Uiteraard mag ik momenteel niet veel meer van het leven verwachten dan studeren en ik weet nu onder de hand wel hoe het is om te leven in de middle of Danish nowhere, maar toch; als het internet er dan ook nog eens uitligt, dan is het leven hier écht saai en wordt de wereld écht héél klein! Ook opvallend hoe de sfeer dan met de dag grimmiger wordt, omdat meer mensen het zo lijken te ervaren. Hoe het ook zei, het heeft tot vandaag na etenstijd geduurd voordat het probleem eindelijk was verholpen. Gelukkig heb ik wel eenmaal met mijn hypermoderne mobiele telefoon annex zakcomputer kunnen inloggen op het draadloze netwerk van de vliegschool en heb zodoende gisteravond nog wel even gratis met Lautje kunnen praten.
Hoe het ook zei, zo’n uitermate saai weekend draagt natuurlijk wel bij aan de studie. Toen ik een tijdje terug in het vaderland was heb ik mijzelf een fraaie printer annex scanner cadeau gedaan. En zodoende ben ik sindsdien druk doende allerlei fraaie plaatjes te maken om er vervolgens bij wijze van educatief behang "damit die original Deutsche betonnen Mauer von die barak zu tapetieren". En zie hier het resultaat van een weekendje hard werk. Zo kan ik mij mooi tijdens het tandjespoetsen nog even verdiepen in de fijnste wetenswaardigheden over de fraaie kunst van de meteorologie!


1 opmerking:

Anoniem zei

Hai Martijn,

Creatief hoor!
Lekker printen en plakken,
ooit nagedacht over binnenhuisarchitectuur...de nieuwe functionele woonstijl...
x steef