vrijdag 2 november 2007

Minder dan een maand te gaan

Nog een klein maandje en dan is het zover. Na ruim een jaar wikken, wegen, huis verkopen, huis verhuren, samenwonen, bank in, bank uit en noem het zo maar eens op, zal ik eindelijk afreizen naar Denemarken. De financiering zou nu echt rond zijn (volgens mijn adviseur en daar vertrouw ik nog maar even op) en mijn baan is opgezegd. Ja, zelfs mijn afscheidsborrel is al geregeld.

Gisteravond heb ik ook kennis gemaakt met twee van mijn klasgenoten: Guido en Remco. Ontzettend aardige kerels. Allebei zijn ze wat ouder en ik vond het leuk om te zien dat zij met precies de zelfde vraagstukken worstelen als ik. Ook zij zitten met de financiering in hun maag, zijn ook zoekende naar alle verzekeringen etc. etc. En verder zijn het gewoon heel gezellige gasten, met wie ik het vast erg naar mijn zin zal hebben. Ze hebben in ieder geval wat te vertellen en daar houd ik van!

5 opmerkingen:

Martine zei

He die Martijn!

Een nieuw stukje op je log...handig hoor, zo'n rss-feed in je iGoogle ;-)
Zie je volgende week vast wel weer!

Groetjes,
Martine

Unknown zei

Hoi Martijn,

Nou ik heb je site gevonden hoor!:)
Succes dit (nog kleine) maandje in NL en dan hop: naar Denemarken. Heel veel plezier daar en ook succes. Je moet wel een goede piloot worden natuurlijk, want wie weet zit ik straks als passagier in jouw vliegtuig in plaats van naast je in de trein! haha tot mails!
Groetjes,
Kirsten

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Emmett zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Emmett zei

Hey Martijn,

Sjesus, goed man. Vermoedde al dat je naar Denemarken zou gaan, maar top zeg! Hoop voor je dat een en ander op z'n pootjes terecht komt...

het zou haast weer gaan kriebelen hiero.

Succes, Tristan