vrijdag 30 november 2007

Laatste...

Schreef ik vorige week dinsdag al over mijn afscheid, afgelopen dinsdag was het dan echt zover: de laatste (halve) werkdag bij de LVNL (Luchtverkeersleiding Nederland). Deze laatste dag begon met de laatste keer opstaan om 05:15, de laatste wandeling naar het station, gevolgd door de laatste treinreis naar Schiphol met treinmaatje Martine (gelukkig toch nog deze laatste keer).
Na het laatste teamoverleg maar eens begonnen met mijn bureau opruimen (voor het… uh, eerst…) Voor het laatst een rondje gelopen en zoveel mogelijk mensen nog voor het laatst gedag gezegd en voor het laatst gewezen op dit weblog (hopelijk heeft het geholpen). Na de laatste lunch en de laatste groeten, was het dan echt zover: voor het laatst de deur uit. En omdat ik mijn pasje moest inleveren kon ik er ook echt niet meer in…
Genoeg laatste ervaringen om sentimenteel van te worden. Dat gebeurde dan ook wel even bij de laatste blik op het gebouw waar ik toch bijna drie jaar met heel veel plezier en enthousiasme heb gezeten. Gelukkig was daar op het laatst weer favolega Hans (de zelfde van het laatste cadeau bij het laatste afscheid) die aanbood mij deze laatste keer te begeleiden naar station Schiphol. Dat was een hele steun. Hans bedankt!
De laatste treinreis was gelukkig wat korter, want deze laatste dag was Lautje naar Amsterdam gekomen. Daar hebben we nog lekker gewinkeld en voor het laatst samen een hapje gegeten. Op het laatst nog via de wallen naar het station gelopen om, jullie raden het al, de laatste keer de treinreis van Amsterdam naar Arnhem te maken. Gevolgd door de allerlaatste wandeling van het station naar huis.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lief Martijntje!

Als ik me niet vergis ben jij vandaag naar Denemarken vertrokken, misschien ben je inmiddels zelfs al aangekomen op plaats van bestemming!
Heel veel succes met settelen en alle opstartperikelen van de eerste dagen. Maar dat gaat helemaal goed komen!

Vanaf vandaag zal niks meer hetzelfde zijn..
GENIET ERVAN!!! En heel veel succes! Ik weet zeker dat je het super goed gaat doen daar!

Enjoy living the dream!

Liefs Hilde