zaterdag 19 januari 2008

Reacties

Beste lezers,

Shame, shame, shame on me! De laatste tijd kreeg ik van steeds meer kanten te horen dat er geen reacties meer geplaatst konden worden op dit weblog. Ik vond het al raar, maar onderschatte enigszins uw capaciteiten op computergebied door te denken dat u het allemaal wel fout zou doen... Niets is echter minder waar; het blijkt dat alle reacties keurig zijn aangekomen, maar eerst door mij dienen te worden gecheckt alvorens te worden gepubliceerd. Dit in tegenstelling tot hoe dit eerder ging. Helaas word ik hiervoor niet actief gewaarschuwd en zo gebeurde het dat ik zojuist met ontzettend veel genoegen niet minder dan zestien (!) reacties heb gelezen. Uiteraard heb ik ze allemaal in dankbaarheid gepubliceerd en ze zijn nu voor een ieder zichtbaar. Blijf vooral terug schrijven, want dat is echt ontzettend leuk!

Overigens lees ik uit de reacties nog wel de nodige verwarring over Karel die ik bij deze zal proberen op te helderen. Ja, Karel is een nieuwe vriend van Laura, met wie ze overduidelijk veel tijd doorbrengt, maar nee, we vonden het beiden niet nodig om daarvoor uit elkaar te gaan en nu hebben Lautje, Karel en ik dus een soort driehoeksrelatie...

Geen opmerkingen: