woensdag 5 december 2007

Sinterklaas, wie kent 'm niet...?




Hoewel ik hier zit in eenzaamheid
en zeshonderd kilometer me van jullie scheidt,
ben ik nog niet vergeten
dat in het vaderland speculaas wordt gegeten.

Vandaag verjaart de goede Sint,
dat is waarom ik zelfs hier een pakje vind…
Kijk aan, kijk nou,
al was het wel een gesjouw!

Compleet met enkele fraaie gedichten,
over meerdere van mijn vele gezichten!
Bedankt allemaal voor de fraaie cadeaus,
ze zijn nu allen uit de doos!

Voor het heerlijk avondje dat is gekomen
waarvoor de Sint uit Spanje kwam stomen,
wens ik u allen veel plezier,
terwijl ik zit aan de studie alhier… :-(






2 opmerkingen:

Anoniem zei

He grote neef,
Zo meneer de dichtpiet, pichtig gerijmd!!
Wij vieren aanstaande zaterdag sinterklaas bij paps en mams, dus ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgen van die goede sint.
Zo te lezen heb je al het een en ander mee gemaakt. Naar je zin tot nu toe?
Veel plezier nog en ik blijf lezen om op de hoogte te blijven.
Groetjes Marjolein.

Anoniem zei

Nou zolang jij nog tijd hebt om te dichten valt het wel mee met dat harde studeren Van Maanen! ;-)

Maarre...heb jij ook zoiets als een postadres daar???

Liefs uit een nat en grijs Nederland