zondag 9 december 2007

Reacties

Beste allemaal,

Tot nu toe ontvang ik regelmatig reacties op dit weblog. Jullie weten niet half hoe leuk het is om hier gevangen te zitten in de middle of (je weet wel) nowhere en dan spontaan tijdens het studeren een signaaltje van je laptop te horen dat er een nieuw bericht voor je is. Dat doet echt heel goed en draagt er absoluut aan bij dat ik me hier best op mijn gemak voel. En maak je geen zorgen, ik lees ze echt allemaal!

Helaas heb ik niet van iedereen een e-mailadres om ook een antwoord te sturen. De e-mailadressen van LVNL-collega's die ik bij vertrek allemaal netjes in een Excel-sheetje had geklopt zijn op misterieuze wijze verdwenen. Mocht je daarom nog contact willen houden stuur mij dan even een e-mailtje op martijn apenstaartje 2innovate punt nl.

Verder blijft iedereen natuurlijk van harte uitgenodigd om reacties te sturen op de stukjes op de weblog. Aan deze kant worden ze echt met enthousiasme ontvangen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Martijn!!

Zo te zien en te lezen vermaak je je prima daar!

Ik ben nu ook begonnen alweer 4 weken bezig bij mijn nieuwe baan!
Bevalt me goed!


Ik wens je fijne feestdagen en natuurlijk veel studeerplezier!

Groetjes Tim

Anoniem zei

Heey Kamaradski,

Te tijd vliegt (hoe toepasselijk).
Wat leuk om deze berichtjes te lezen. Na alle verhalen vallen de foto's van de barakken best mee! Als je er een pak sneeuw bij bedenkt ziet het er best idyllisch uit :)

Hier in het Groessense is alles prima. De pepernoten zijn de deur weer uit en de kerstaankleding heeft ook in huize Verheij zijn intrede gemaakt.

Gisteren nog even leuk met een aantal mensen ons trouw album bekeken, je staat zelfs al filmend op de foto!

Nou, ik heb je site ff toegevoegd aan m’n favorieten zodat ik er wat vaker op ga kijken.

Groeten, Daan (en Mir)