zaterdag 8 december 2007

Weekend

Gek, het is vandaag zaterdag. Dat betekent dat we alweer een week hier zijn. Dat gaat snel! Het is nu weekend, maar dat is toch iets anders dan wat je je daar thuis bij voorstelt. Natuurlijk is er niemand die je op de vingers kijkt om te zien wat je doet, maar er is gewoon weinig anders te doen dan studeren. Dus daar gaan we dan maar weer…
Gisteravond was het wel een kleine zwijnenstal in onze barak. Iedereen was tamelijk uitgelaten en vrijdagavond is toch even een moment voor wat ontspanning (al hadden we die op donderdagavond ook al gehad natuurlijk). Hoewel het internet al twee dagen kuren vertoont konden we tussen de hick-ups door wel de nodige grappige en ranzige (hoe later, hoe meer) filmpjes downloaden. Ook heb ik even de tijd genomen om mijn kamer opnieuw in te richten. De eerder getoonde foto’s zijn dus alweer achterhaald. Overigens speciaal voor Martine, Marloes en Stennuz: de mobiele hing al wel degelijk vanaf het begin, maar net niet in de hoek die ik heb gefotografeerd. Speciaal voor jullie zal ik na het weekend als de internet-problemen zijn opgelost een mooie foto publiceren!!!

Verder hebben diverse mensen mijn adres hier gevraagd. Waarom willen jullie dat toch allemaal weten??? In ieder geval denk ik dat het wel zal aankomen als er iets gestuurd wordt via:

DanFly Aviation ApS
Martijn van Maanen (room 346-108)
Litholtvej 8
DK-6500 Vojens
Denmark

2 opmerkingen:

Alie zei

Ha Martijn,

Leuk om te zien waar je precies zit. Dat geeft tenminste een beeld.
Ook van je medestudenten. Nu nog een foto van het klaslokaal en de mobiele :-) (daar ben ik nu ook wel nieuwsgierig na) en we zijn helemaal op de hoogte. Alhoewel, nu je je kamer veranderd heb.... maar je moet ook niet al je geheimen prijs geven ;-)
Kom je het weekend een beetje door? ik kan me voorstellen dat de dag lang kan zijn, maar gelukkig geldt dat ook voor je medestudenten en als ik alle verhalen zo lees is het wel erg gezellig daar. Wel braaf dat jullie om 22.30 weggingen na het diner. Maar als je dan doorfeest tot 01.30 uur dan valt dat brave gelukkig mee.

Hier op het thuisfront is alles rustig.
Jarno is vandaag naar de dakar proloog van nederlandse teams in valkenswaard en heeft het daar enorm naar zijn zin. Via de sms hebben we vanochtend even contact gehad. Hij was al om 06.15 uur vertrokken. Voor de rest heeft hij vandaag niet het idee dat hij vader kan worden, volgens mij. Hij heeft vandaag niet 1x gebeld of de bevalling al begonnen is (gisteren 7 december was ik uitgerekend).
Ach ja... maakt ook niet uit. Had dat idee zelf ook niet. Zal eerder rond 15-16 december zijn denk ik.
Maar je weet het maar nooit....

Voor de rest gebeurd weinigs spannends hier. Velen hebben de kerstboom al opgezet (sinterklaas is nog maar net geweest) en de IJssel is overstroomd maar ach op die wijsheden zit je ook niet te wachten.

Veel plezier nog de komende tijd en studeerse.

groetjes,
Alie

Alie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.